onsdag 14 april 2021

Finns det extra kroppsdelar att hämta ut i himlen?

 Hämta ut kroppsdelar i tro i förvaringsrum i himlen

Ja detta är en sak som förkunnas, och sorgligt nog så tror folk på det också. Det ska enligt dessa finnas ett speciellt förrådsrum i himlen där det finns mängder med kroppsdelar, så när vi får problem med en arm, ett ben et.c. så har vi rätt att gå in i himlen och hämta ut en ny del. Givetvis hittar vi ingenting om detta i bibeln. Så detta faller inom ramen för utombiblisk undervisning.

Det är som en skogsbrand och plötsligt börjar det blåsa och vips så har elden fått fart. Först säger en en sån här sak, i en profetia eller av någon annan idiotisk anledning och snart så finns det mängder om samma ämne. Allt lika obibliskt.

I den översta videon går kvinnan in i detalj på kroppsdelar som hänger överallt. Detta är makabert är det som flyger in i min tanke.

Den andra, Anna, hon är en siare och säger att det är samma sak som en profet.

Men den titeln lade ju Gud av redan i GT. vidare vi gå.

1 Sam 9:9 Fordom sade man så i Israel, när man gick för att fråga Gud: »Kom, låt oss gå till siaren.» Ty den som man nu kallar profet kallade man fordom siare.

Anna var i himlen och såg och talade med Jesus, såg dessa rum med kroppsdelar och där fanns änglar, så hon frågade givetvis Jesus varför de var där. De väntade på att vi ”kristna” skulle be så de kunde förlösa dessa kroppsdelar.

Detta trots att 2 Mos 33:20 säger; ingen kan se Gud och leva.

Jag får säga tack för att hon inte beskrev dessa ingående som den förra.

Och så har vi förstås Kat Kerr, självutnämnd profetissa, som också varit i himlen och sett lagret med kroppsdelar. Varför är jag inte förvånad? Kan det vara för de mängder av skräp jag hört henne profetera?

WOW, Hon kan även beskriva Jesus som 180 cm lång och väldigt snygg. Hon säger också att Jesus bor i en herrgård, Han älskar att äta efterrätter och att dansa.

Hur var det nu Jesaja beskrev Honom i kapitel 53 där beskrivningen av Jesu död och offer på korset beskrivs så ingående;

Jes 53:2 Han hade ingen gestalt eller fägring; när vi sågo på honom, kunde hans utseende ej behaga oss.

Hopplala vad vi tar ut svängarna. Man kan bli kräksjuk för mindre.

2 Tim 4:3-4 Ty den tid kommer, då de icke längre skola fördraga den sunda läran, utan efter sina egna begärelser skola samla åt sig lärare hoptals, alltefter som det kliar dem i öronen, en tid då de skola vända sina öron från sanningen, och i stället vända sig till fabler.

Den tiden är redan här, tro inte något annat.

Jag har läst om Guds förvaringsrum i Jobs bok, dock är det inte ett trevlig förvaringsrum där jag kan hämta ut en ny rygg, eller nya knän, vilket jag är i behov av numera. Förvaringsrummet i Jobs bok är hagel och snö som Gud sparat till vredens tid, vilket är alldeles innan slutet.

Job 38:22-23 Har du varit framme vid snöns förrådshus? Och haglets förrådshus, du såg väl dem -- de förråd som jag har sparat till hemsökelsens tid, till stridens och drabbningens dag?

Som jag redan sagt,så är detta rent dravel och totalt obibliskt. vi måste hålla oss till skriften, inte lägga till någonting och inte dra ifrån. Finns det inte i bibeln, då låter vi bli 

Källor: https://www.youtube.com/watch?v=htnRW-h9pKc 6.32 lång Bodyparts room, heaven is fun. Blä vad äckligt vilket skräp, varningsflagg utlyses



https://www.youtube.com/watch?v=B7ART_aHARQ 26 min lång Jag hade fått nog efter 2min



https://friendlyatheist.patheos.com/2018/09/26/christian-prophetess-heaven-has-a-body-parts-warehouse-for-people-who-pray/ här finns både skrivet och en ljudfil där hon talar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Teofostiska bönministeriet

Av Martin och Deidre Bobgan 1 augusti 2004 Inre helande översatt och inlagt med tillstånd Namnet Theo f osti sk finns kvar. Men istället f...